Add your promotional text...

PREKIŲ KEITIMAS, GRĄŽINIMAS IR GARANTIJA

Jeigu abejojate savo pasirinkimu, visada prieš perkant internetu maloniai kviečiame susisiekti su mumis ir pasikonsultuoti dėl geriausio sprendimo jums:

Tel: +370 607 26263
El.p: stiprussunys@gmail.com

Prekių keitimas, grąžinimas ir garantija

Pirkėjas, gavęs nekokybiškas ar sugadintas prekes, turi teisę prašyti prekes pakeisti tinkamomis arba grąžinti pinigus. Jei gavote nekokybišką prekę, prekę su gamybos defektu ar turite kitų pastabų dėl gautų prekių ir norite jas grąžinti, prašome informuoti mus tel. +370 607 26263 arba el. paštu stiprussunys@gmail.com per 2 dienas nuo prekių pristatymo dienos.

  • Norimas ir suderintas grąžinti prekes galite pristatyti į Vienkiemių g. 17F, Jaskonys, Druskininkų sav., 66443, Lietuva, esančią STIPRŪS ŠUNYS bazę.

  • Jei gyvenate kitame mieste, prekė turi būti grąžinta tiesiogiai į Vienkiemių g. 17F, Jaskonys, Druskininkų sav., 66443, Lietuva, esančią STIPRŪS ŠUNYS buveinę.

  • Privalote TINKAMAI grąžinti prekes nurodytu adresu (Vienkiemių g. 17F, Jaskonys, Druskininkų sav., 66443, Lietuva). Kiti grąžinimo būdai (pašto skyrius, paštomatai ir kiti) yra laikomi NETINKAMI.

    Jei prekes siunčiate, su grąžinamomis prekėmis būtina pridėti laisvos formos raštišką prašymą, jame nurodant užsakymo numerį, pirkimo datą, prekės pavadinimą, kainą, pristatymo datą ir sąskaitą pinigų grąžinimui.

    Išlaidos, kurios buvo patirtos vykdant jūsų užsakymą, pvz., prekės pakavimas, transportavimas ir t.t., net jei siuntimas buvo nemokamas, negrąžinamos.

    Pirkėjas grąžindamas prekes apmoka prekės pristatymo išlaidas.

    Pirkėjas grąžindamas prekes nemoka už siuntimo/pristatymo išlaidas tik tuo atveju, kai prekės yra grąžinamos dėl pardavėjo kaltės (pvz., atsiųsta ne ta prekė, dydis, spalva, brokuota prekė).

    Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Civilinio kodekso 6.363 straipsniu.

    Prekes grąžinti pardavėjui galite tik nepažeidus pakuotės ir pilnos komplektacijos – taip, kaip gavote: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai buvo būtini norint apžiūrėti prekes).

    Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kitų šios prekės pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz., jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

    Mes galime atsisakyti priimti prekę atgal, jei prekė buvo naudojama, yra sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

    Kokybiškos, nenaudotos, originalioje pakuotėje prekės gali būti gražintos per 14 dienų nuo prekės gavimo. Grąžinimu ir jo išlaidomis rūpinasi pats pirkėjas.

    Grąžinti negalite šių kategorijų kokybiškų prekių:

    • Supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz: vienkartinių ar daugkartinių sauskelnių; vienkartinių ar daugkartinių palų, paklotų);

    • Vaistinių preparatų;

    • Kokybiškų maisto prekių (atidarytomis pakuotėmis), įskaitant pašaro papildus;

    • Kosmetikos, parfumerijos prekių;

    • Elektros mašinų ir įrenginių, kurie buvo įsigyti fizinėse parduotuvėse;

    • Žaislų ir žaidimų.

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

STIPRŪS ŠUNYS, VšĮ nepatenkina pareikštos pretenzijos, jei prekių trūkumą sąlygojo:

  • Natūralus nusidėvėjimas;

  • Netinkamas naudojimas arba priežiūra;

  • Trūkumai, apie kuriuos Klientui buvo pranešta prieš perkant prekę;

  • Išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų išorinių faktorių;

  • Prekė neveikia dėl Pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros.

Garantija
  • Garantija taikoma pagal įstatymą, remiantis CK 6.363 str. 1 dalimi. Be to, CK 6.228 str 2 dalis.

  • Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

Lėšų už prekes grąžinimas

Lėšos už grąžintas prekes bus pervestos bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą per 1-14 darbo dienų nuo prekės pristatymo pardavėjui dienos.